Podmínky doručeníPodmínky doručení

Osobní odběr

Objednávku je možné vyzvednout za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat během pracovní doby, mimo tuto dobu po dohodě. Máme pouze výdejní místo, nikoli kamennou prodejnu.

Zboží doručováno přepravní službou GLS – Obchodní balík nebo Doporučená zásilka.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 109,- Kč u přepravní společností GLS.

Zboží doručováno přepravní službou TopTrans – PALETOVÁ PŘEPRAVA A NADMĚRNÉ BALÍKY.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 390,- Kč u přepravní společností TopTrans.



Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je společnost GLS, TopTrans nenabízí. Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky, nebo telefonicky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedeném depu nebo požádat o opětovné doručení.


POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@maxihobby.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou Maxihobby. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však MaxiHobby možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Zásilka je doručována společností GLS nebo společností TopTrans a proto nelze ovlivnit doručovací dobu, která je zcela závislá na podmínkách společností.

Prosíme zkontrolujte zásilku ještě před potvrzením převzetí! Zabráníte tak komplikacím v případě reklamace. Žádáme o pečlivou kontrolu obalu, případné výhrady poznamenejte do škodového zápisu u řidiče!

Pokud si poškození všimnete až po převzetí zásilky. Pořiďte fotografie celé zásilky včetně detailu na štítek, poškození zboží, uložení a případně dalších viditelných závad.


O odeslání zásilky je zákazník informován e-mailem, telefonicky nebo sms.